کد خبر: ۸۶۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 01 July 2020
 
تابناک/عبدالله پاکاری در دیدار مشترک دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با خانواده شهیدان «مجتبی ستوده» و «ابراهیم تقوی»، دو تن از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان،فرهنگ ایثار و شهادت را رمز پیروزی انقلاب و نظام اسلامی در همه عرصه ها دانست و اظهار کرد: امروز تکریم خانواده های شهدا مصداق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
شهدای مبارزه با مواد مخدر مجاهد فی سبیل الله هستند
 
 
به گزارش ایثار گیلان،پاکاری، امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون خون های پاک شهدا دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت رشادت ها و از خود گذشتگی ها و ایثارگری های شهدا در میدان مقابله با دشمنان ملت و مملکت سربلند است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، فرهنگ ایثار و شهادت را سنگر دفاع از ارزش ها و آرمان ها و دستاوردهای نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف شرعی و ملی است و این ماموریت بر دوش مجاهدان فی سبیل الله است.
پاکاری با اشاره به پیشگامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر در جهان،خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از بدو پیروزی انقلاب به عنوان خط مقدم جهانی مبارزه با مواد مخدر جانفشانی کرده و مقابله با این پدیده خانمان سوز را سرلوحه خویش قرار داده است.
وی با بیان اینکه استان گیلان بیش از 50 شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام و کشور کرده است،گفت:خداوند در قرآن می‌فرماید آنهایی که با جان و مالشان در راه خدا جهاد کردند، رستگار هستند و لذا شهدا جایگاه ویژه ای نزد ملت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار